Portal Home > Baza wiedzy > Poczta e-mail > Forwardery – przekierunkowania email


Forwardery – przekierunkowania email




dają Ci dostęp do narzędzia przekierowującego przychodzące e-maile pod inny adres. Np. zakładajac, że chcesz email wysłać do
support@twojadomena.com i sales@twojadomena.com przychodzące do konta
POP3 customerservice@twojadomena.com . Możesz używać do tego dwóch forwarderów.

Uwaga! Nie możesz zmieniać nazwy forwardera jeśli istnieje już konto POP3, autoresponder, lub mailing lista. Aby utworzyć forwarder, po pierwsze uzyskaj dostęp poprzez panel administracyjny do Zarządzanie skrzynkami e-mail. Nastepnie kliknij ikonę Przekierowanie poczty  i kliknij link u góry strony Załóż nowe przekierowanie e-mail. Zobaczysz okno wyglądające jak to poniżej:


Wprowadź nazwę forwardera, adres docelowy, a następnie kliknij przycisk Załóż. Możesz przesłać do wielu adresów maila wypisując poprostu adresy oddzielone tylko przecinkiem (bez spacji). np: email@domain1.com,email@domain2.com,email@domain3.com.

Modyfikuj / Usuń forwardery (przekierowania)

 

Wszystkie forwardery są wyszczególnione w menu. Aby usunąć forwarder, zaznacz pole(a) z nazwą forwardera(ów) i kliknij przycisk Usuń zaznaczone.


Forwarder może być modyfikowany poprzez klknięcie w link Modifikuj znajdujący się obok adresu forwardera. Aby zmodyfikować zmień dostęp do plików i do docelowego e-maila, tylko nazwa nie może zawierać nazwy forward.



Czy artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Drukuj Drukuj

Also Read
Programy pocztowe (Views: 674)
Porty poczty (Views: 2487)
Mozilla Thunderbird (Views: 3910)