Portal Home > Baza wiedzy > Certyfikaty SSL > Jak wygląda procedura przyznawania certyfikatu RapidSSL?


Jak wygląda procedura przyznawania certyfikatu RapidSSL?




Certyfikat SSL wydawany jest zawsze dla określonej domeny. W przypadku certyfikatu innego niż wildcard ma znaczenie także to, czy adres będzie podany z www. czy też bez www. Należy to uwzględnić w procesie tworzenia szyfrowanego połączenia dla witryny. Domena, dla której będzie wydany certyfikat SSL, musi być aktywna (zarejestrowana) w momencie rozpoczęcia procesu zamówienia oraz posiadać aktywną skrzynkę e-mail admin@nazwadomeny.

Aby otrzymać certyfikat SSL:

1.Wygeneruj CSR (plik żądania certyfikatu) poprzez http://www.cal.pl/csr/ . Zapisz na dysku wygenerowany klucz prywatny oraz plik żądania certyfikatu.

Fragment od
-----BEGIN CERTIFICATE REQUEST-----
do
-----END CERTIFICATE REQUEST-----

jest to CSR, który potrzebny będzie w kolejnym kroku.

2. Złóż zamówienie poprzez http://www.cal.pl/certyfikatyssl uwzględniając wygenerowany CSR (plik żądania certyfikatu).

3. Opłać zamówienie.

4. Nasz pracownik po weryfikacji zamówienia oraz przesłanych danych, rozpocznie procedurę wydawania certyfikatu. Na adres admin@nazwadomeny zostanie przesłana wiadomość w języku angielskim o tytule "RapidSSL Certificate Request Confirmation".

Please follow the above link and click either the I APPROVE or I DO NOT APPROVE button.

 

Kliknij na ten odnośnik, a na wyświetlonej stronie kliknij w "I Approve".

5. Po krótkim czasie na adres e-mail otrzymasz certyfikat SSL.



Czy artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Drukuj Drukuj

Also Read