Portal Home > Baza wiedzy > Tutoriale - jak to zrobić? > CatchAll dla poczty


CatchAll dla poczty




Usługa CatchAll  pozwala na określenie co ma się dziać z wiadomościami przesyłanymi na nieistniejące adresy skrzynek pocztowych w naszej domenie. Może się zdarzyć sytuacja kiedy ktoś przez pomyłkę zrobi literówkę w adresie skrzynki pocztowej. Warto wobec tego odpowiednio skonfigurować tą opcję by odpowiednio reagować na takie wiadomości.

Aby przejść do konfiguracji usługi CatchAll  należy wybrać z panelu głównego Direct Admin opcję Usługa CatchAll  a przejdziemy do panelu konfiguracji tej opcji, jak na obrazku poniżej.

 


Do wyboru są trzy opcje reagowania na otrzymanie wiadomości skierowanej na nieistniejacą skrzynke pocztową w danej domenie.

Pierwsza odgóry oznacza, że nadawca wiadomosci otrzyma standardową wiadomość zwrotna o nieistniejącym adresie email.

Druga z nich zignoruje taką wiadomość automatycznie ją usuwając.

Trzecia przekeiruję ją na wskazany adres email, niekoniecznie w naszej domenie.

Po wybraniu jednej z opcji wystarczy kliknąć opcję Aktualizuj aby zapisać ustawienia.

 

Otrzymamy komunikat potwierdzający wprowadzone ustawienia jak poniżej.




Czy artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Drukuj Drukuj

Also Read
Administracja domenami (Views: 1677)