Portal Home > Baza wiedzy > Tutoriale - jak to zrobić? > Administracja domenami


Administracja domenami




Aby dodać kolejną domenę do panelu Direct Admin należy wybrać z menu głównego panelu Direct Admin opcję:

-  Dodaj następną domenę

-  Adminstracja domeny – jeżeli mamy wyswietloną listę dodanych domen w panelu Direct Admin


Po przejściu do panelu dodawania domeny, należy podać nazwę domeny i kliknąć przycisk Dodaj. Opcjonalnie można ustawić parametry domeny takie jak Limit transferu czyPrzestrzeń dyskowa.

Po dodaniu domeny, pojawi sie komunikat potwierdzający jej poprawne dodanie. Od tej pory można wpełni z niej korzystać.



Domenę można ustawić jako domenę główną do logowania korzystając z opcji – Ustaw jako główną , można ja zablokować czy tez odblokować dzięki opcjiZablokuj/Odblokuj można ją również usunąć z panelu gdy uznamy, że nie jest nam już potrzebna.

UWAGA!!! Usuwając domenę usuwanę są automatycznie pliki znajdujące się w jej katalogach.



Czy artykuł okazał się pomocny?

Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Drukuj Drukuj

Also Read
CatchAll dla poczty (Views: 446)
Przekierowania e-mail (Views: 683)